čtvrtek 14. února 2013

Valentýn a Město andělů

Jelikož dnes máme svátek svatého Valentýna, tak jsem se rozhodl pro odpočinkový článek. Bez podstatných informací. :-)


Já a Město andělů(film)

Osobně nejsem zastáncem komerčních svátků v jakékoliv podobě. Jsem názoru, že si můžu udělat svátek kdykoliv a kdekoliv podle momentálního naladění. Chápu, že spousta lidí tenhle svátek uznává, byť je to propagované a komercionalizované.
 Pro mě vždy svátek Valentýna se konal při určitém výročí milostného vztahu. Přeci, datum výročí je pro mně vnímán mnohem silněji. Vnímám tu etapu. Je to jen 'Naše datum'.

Dneska to zatím vypadá tak, že i já podlehnu tomuto svátku, přeci, když máme někoho rádi a vidíme na té osobě, že by jí to potěšilo, tak proč ne. Její radost se pak přenese na nás :-)

Na večer jsem vybral film Město andělů. Nádherný film. Romantický i hloubavý. 

V komentářích se podělte se mnou, co budete dnes dělat vy, co ve vás vzbuzuje dnešní svátek. Každá inspirace se hodí :-)) 

9 komentářů:

  1. Já kašlu na valentýn. Jsem asi prokletá. Na valentýna se mi stávají pravidelně děsné příhody. A když je pátek 13. tak se mi nic neděje :-D
    Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek. Marťo, koukám, že jsi hezký kluk. Nebyla by možnost se někdy vidět?
    Gábina.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jdu s kámošema na pivo. Normální čtvrtek, vůbec neřeším :-)).Honza

    OdpovědětVymazat
  4. Jak ráda bych slavila, ale bohužel není s kým :(

    OdpovědětVymazat
  5. Mám podobný názor na tento sviatok ako ty, nevidím zmysel v tom, prečo by sa malo práve v tento deň oslavovať niečo ako láska, ale na druhej strane, keď je s kým, tak v pohode, ľudia si môžu navzájom urobiť radosť. :) Ale to by malo byť tak každý deň. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jediný Valentýn je pro mě tabu. Nemám ho ráda, protože se lidi chovají jako zblázněný. Za výlohama v obchodech jsou samý srdíčka,růžová dekorace, z výzdob doslova kape med, jak jsou sladký. Všude milion nápisů "Valentýn, nezapomeňte na svého miláčka a kupte mu ..." Obchody toho využívají, lidi blázní a po městě běhají obrovský srdíčka nebo amoři :D Asi jsem k tomuhle trochu skeptická, ale příjde mi to občas až moc.
    Takže jak říkáš, stačí vybrat film, pozvat někoho k sobě a je vystaráno ;)

    Btw. parádně píšeš, je fajn si zase trochu počíst.

    OdpovědětVymazat
  7. Letošní Valentýn byl nejhezčí Valentýn co jsem prožil :) Bude to tím, že jsem konečně poznal člověka, kterému věřím a cítím z něho, že mě má rád bez jakýchkoliv pochybností. těším se na další článek

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj,já s manželem si na Valentýna nějakou pozornost dáváme. Ne takové ty růžové "blbůstky", ale prostě něco, o čem víme, že toho druhého potěší. Parfém, tričko, kytka, čokoláda a podobně.

    OdpovědětVymazat
  9. Marťoš se zasekl na Valentýnu? Jinak, aby se neřeklo, mám příspěvek k titulku a to takový: Americké svátky postrádají své osobní kouzlo i podstatu. Přešly do fáze povinnosti, což přirozeně v lidech vyvolává odpor, avšak empaticky smýšlející část vnitřního já člověka nedovolí, aby drahá polovička zůstala o tomto zpopularizovaném, dnes již komerčním, svátku všech Zamilovaných nedotčena, což by bylo takřka nedůstojné, neempatické. Právě nyní vyraší na povrch do jaké míry se partneři znají a co v podstatě považují za důležité. Vypadat "kůl" - přidat se tedy na stranu všech těch, kteří berou nemálo nejmenovaných nákupních center úseky sladkých oddělení útokem, anebo porozumět podstatě samotné věci. Čili
    Pokud se dva lidé milují, mají rádi, není potřeba si najednou dokazovat jak moc se milují, mají rádi pouze jednou do roka a z povinnosti, nýbrž dokázat jeden druhému kdykoliv svou lásku a náklonnost.
    Nechť Tě provází iniciativa a vytrvalost ve všech směrech a dalším spravováním těchto hloubavých stránek, Safiro;)
    by Adda727

    OdpovědětVymazat